Discussion about this post

User's avatar
Serda's avatar

Bu bölüme ben hiç yazı ekleyemem diye düşünüyordum ama gel gör ki ilk ekleyen ben oldum. Umarım herkes için de tatlı bir mola olur.

https://serdaayik.substack.com/p/poetika-tursu-1?r=b5umm&utm_campaign=post&utm_medium=web&showWelcomeOnShare=true

Serda's avatar

İnanamıyorum, ama ikinci yazı geldi. Neden inanamıyorum, detaylar yazıda. :))

https://serdaayik.substack.com/p/poetika-tursu-2?r=b5umm&utm_campaign=post&utm_medium=web&showWelcomeOnShare=true

1 more comment...

No posts

Ready for more?